გაკვეთილის მთავარი თემა
|
|
პედაგოგი/ საგანი
|
ა. უძილაური/ინგლისური
ენა
|
კლასი/საფეხური
|
საფეხური II
კლასი VIII
|
მოსწავლეთა რაოდენობა/
პროფილი
|
34 / ს სს მ კლასში არ მყავს.
|
გაკვეთილის მიზანი (შეიძლება ჩემი სიტყვებით)
|
მოსწავლემ შეძლოს ინფორმაციის
ამოცნობა და ნაცნობ თემატიკაზე აგებული ტექსტის გაგება
შეძლოს გრამატიკული
უნარ -ჩვევების გამოყენება
ლექსიკური მარაგის
გამდიდრება
|
წინარე ცოდნა
|
Past simple გრამატიკული
დროის გამოყენება
ცეცხლთან დაკავშირებული
ლექსიკური ერთეულების გახსენება
|
საკლასო მენეჯმენტი
|
A ფაზა
აქტივობა 1
მისალმება, კლასის ორგანიზება, მოსწავლეთა დასწრების აღრიცხვა, გაკვეთილის მიზნის
გაცნობა-2 წთ
აქტივობა 2
საშინაო დავალების
შემოწმება -წერითი და ზეპირი დავალებები : კითხულობს ერთი მოსწავლე -სხვები
ამოწმებენ თავიანთ პასუხებს. არასწორი პასუხის შემთხვევაში ხდება მისი გასწორება
სხვა მოსწავლის ან მასწავლებლის ჩარევით( დაფასთან განხილვა)
B ფაზა
აქტივობა 3
გამოწვევა, წინარე
ცოდნის გააქტიურება -გონებრივი იერიში -თემასთან დაკავშირებული ლექსიკური
ერთეულების გახსენება-ახალ გაკვეთილთან დაკავშირებული
უცხო სიტყვების გაცნობა
შინაარსის რეალიზება-ახალი
სასწავლო მასალის გაცნობა 5-7 წთ
აქტივობა 4 -გაკვეთილის
აუდიო ჩანაწერის მოსმენა - 4წთ.
აქტივობა 5-ხმამაღალი
კითხვა-მოსწავლეები კითხულობენ ხმამაღლა ახალ გაკვეთილს და იგებენ მის შინაარსს 6-7 წთ.
აქტივობა 6 მოსწავლეები
კიდევ ერთხელ უსმენენ აუდიო ჩანაწერს
4 წთ
C ფაზა
აქტივობა 7 მოსწავლეები წაკითხული და მოსმენილი
ტექსტის მიხედვით ასრულებენ სავარჯიშოს-(true-false) 2 წთ
აქტივობა 8
მოსწავლეები პასუხობენ შეკითხვებს ტექსტის ირგვლივ 3 წთ
აქტივობა 9
შეჯამება,მოსწავლეთა შეფასება 2 წთ
დავალებების მიცემა
და მითითებები დავალებასთან დაკავშირებით- 2 წთ.
|
შედეგი
|
უცხ.დ III 1. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მითითებების და სავარჯიშოს
ინსტრუქციის გაგება
უცხ.დ III.3. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ილუსტრირებული აღწერითი/ნარატიული ხასიათის ტექსტის გაგება
უცხ.დ III.5. მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ტექსტების გაშიფვრა-წაკითხვა
უცხ.დ.III 6 მოსწავლეს შეუძლია ილუსტრირებული
ტექსტების გაგება და მათში ინფორმაციის მოძიება
უცხ.დIII.7მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ტექსტზე მუშაობის საწყისი
უნარ-ჩვევები
უცხ.დ.III8მოსწავლესშეუძლია მარტივი წერითი კომუნიკაციის განხორციელება
უცხ.დ.III 14 მოსწავლე აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში და
შეძლებს უპასუხოს კითხვებზე ვინ? სად? როდის? რამდენი? რომელი? როგორი? |
რესურსი
|
New inspiration, pupils book, workbook,CD, რვეული, კალამი, დაფა, ცარცი.
|
შეფასება
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი-
|
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment